maanantai 3. huhtikuuta 2017

Pelillistämisen ja visailun mahdollisuudet opetuksessa

Kevään 2017 ylioppilaskirjoitustauon jälkeen digityöpajoissa jatketaan pelillistämisen ja visailun merkeissä. Digityöpajoissa huomio kiinnittyy Kahoot! -palvelun tarjoamiin mahdollisuuksiin opetuksen pelillistämisessä. Lisäksi tutustutaan Socrativen sekä Kahoot! -palveluiden visailutoimintoihin ja käyttökohteisiin niin luokassa kuin kotona. Viimeisenä perehdytään AnswerGarden-digityökalun sanapilveen ja sen käyttökohteisiin.

Työpajojen pajapäivät:

Lieto 3.4., lka 137 (Opintie) HUOM! digityöpaja peruttu!
Loimaa 4.4., lka 321 (Turuntie 31)
Uki 5.4., lka A306 (Viikaistenkatu 1)

Kahoot!, Socrative & AnswerGarden digityöpajan tavoitteet ja sisältö.


Työpajoihin sisältyy myös ennakkotehtävät!
  1. Muista ladata läppärisi/tablettisi akku täyteen koulutuskertaa varten. Jos sinulla ei ole konetta, työpajoista löytyy "varakoneita".
  2. Pohdi valmiiksi kysymyspatteristo eri vastausvaihtoehtojen kera (väärät/oikeat) pelillistämistä varten.
  3. Mieti valmiiksi kysymys, jonka avulla voisit kerätä kohdeyleisöltä ideoita sanapilveen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti